« フレンドリーツーリング3 | Main | 東京モーターショー(Citroen) »

November 04, 2005

東京モーターショー(AUDI)

アウディブースはなかなか洗練されていました。展示車も日本未発売車が並び、見ごたえがありました。
アウディの鍵を持参すると2階のカフェでドリンクサービスがあり、喧騒を離れてくつろぐことができました。
S8はいい感じでした。

IMG_1163
IMG_1170
IMG_1182

|

« フレンドリーツーリング3 | Main | 東京モーターショー(Citroen) »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/79465/6884261

Listed below are links to weblogs that reference 東京モーターショー(AUDI):

« フレンドリーツーリング3 | Main | 東京モーターショー(Citroen) »