« DB9 LM | Main | NISSAN March 12SR »

July 07, 2008

Storm Black

Img_6570

私にはどうも印象の芳しくなアストンマーティンDBSですが、絶妙なカラーの設定があります。
ストーム・ブラックという名称です。

色見本でとても気になっていたのですが、先日、アストンマーティン名古屋八光さんのショールームでDBSの実車を見る機会がありました。

 
Img_6572

写真ではなかなかわかりづらいのですが、黒に赤ラメが微量にまぶされた色です。


Img_6578

光線の具合によって表情がかなり変わりますが、なかなかノーブルな感じがよく醸し出されていました。

|

« DB9 LM | Main | NISSAN March 12SR »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/79465/41765264

Listed below are links to weblogs that reference Storm Black:

« DB9 LM | Main | NISSAN March 12SR »